شرکت مهندسی آبی

ساخت وبلاگ

زد 4 که برای اولین بار در ژاپن به قیمت 744 دلار عرضه می‌شود ظاهراً دچار مشکل بوده و خریداران روی نت با ابراز نارضایتی اعلام کردند گوشی جدید سونی ایراد ساختاری داشته و داغ می‌کند. کاربران از داغ شدن بیش‌ازحد گوشی عصبانی بوده و روی اینترنت علیه سونی مطالبی نوشته‌اند و این در حالی است که سونی مشکل را به گردن سازنده پردازنده انداخته است.

این داغ شدن بدین معنی است که پردازنده اسنپ دراگون 810 روی زد4 دلیل اصلی داغ شدن گوشی است و اگر این موضوع روی سایر گوشی‌ها نیز خود را نشان دهد خبر بسیار بد و ویران‌کننده‌ای برای شرکت کوآلکوم (سازنده پردازنده اسنپ دراگون) و همچنین سونی خواهد بود و روابط فنی این دو شرکت را زیر سؤال خواهد برد.

مشخصات فنی زد4 به شرح زیر است:
144 گرم وزن / ابعاد: 146 در 72 در 6.9 میلی‌متر / 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 / اندروید 5.0 / پردازنده اسنپ دراگون 810 از نوع MSM8994 / 32 گیگ حافظه داخلی و 3 گیگ رم به‌عنوان حافظه موقت / دوربین 20 و 5.1 مگاپیکسلی / باطری 2930 میلی‌آمپری طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت: 17:12

هواچرخ (Hoverbike) وسیله‌ای است که با بوجود آوردن بالشتک هوا باعث شناور شدن وسیله در ارتفاع کم از زمین می‌شود. هم اکنون شرکت Aerofex که در کالیفرنیا واقع شده است این شیوه حمل و نقل را که مدتها در انتظارش بودیم را به مرحله عرضه تجاری رسانده است.

طراحی Aero-X به گونه‌ای است که قادر به حمل دو سرنشین بوده و می‌تواند تا ۳ متر از زمین فاصله گرفته و با حداکثر سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت به حرکت درآید.

Aero-X با کمک دو پروانه که جنس تیغه‌هایش از فیبر کربن است می تواند بدون نیاز به دویدن به روی باند و به صورت عمودی عملیات نشست و برخاست را انجام دهد که این قابلیت آنرا برای مصارف تفریحی و ورزشی، دامداری و گله داری، کشاورزی، دیده بانی و حتی با اضافه شدن قابلیت آب نشینی برای نجات سانحه دیدگان ساحلی ایده‌آل می‌کند.

Aero-X با وزن ۳۶۰ کیلوگرمی و طول و عرض به ترتیب ۴٫۵ و ۲٫۵ متری خود می‌تواند باری به وزن ۱۴۰ کیلوگرم را برای مدت ۷۵ دقیقه در هوا نگه دارد که با ماموریتهای تعریف شده برای آن کاملا هم‌خوانی دارد.

لازم به ذکر است که کنترل این وسیله کاملا مشابه با موتورسیکلت است و برای یاد گیری استفاده از آن تنها به چند ساعت زمان نیاز است.

شرکت Aerofex قیمت این قالیچه پرنده را ۸۵ هزار دلار در نظر گرفته که کمی زیاد است و با اتمام آزمونهای پروازی زمان ارائه به بازار آنرا ابتدای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته است.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت: 17:11

اولین نمونه تولیدی رایانه بدون نیاز به هارد دیسک اچ‌پی موسوم به ماشین برای طراحی نرم‌افزارهای مختلف آماده شده و قرار است سال آینده میلادی عرضه شود.

البته تکمیل این محصول و افزودن تمامی قابلیت‌های یک رایانه هوشمند به آن، ممکن است تا ۵ سال به طول بینجامد.

این رایانه دارای ۲۵۰۰ هسته سی‌پی‌یو و یک حافظه ۳۲۰ ترابایتی است که ۲۰ برابر پیشرفته‌ترین رایانه سرور موجود در بازار است.

نقطه ضعف رایانه ماشین استفاده آن از حافظه‌های معمولی DRAM است که البته در مدل‌های بعدی اصلاح خواهد شد.

این رایانه که ابعادی به اندازه یک یخچال دارد نیازی به ذخیره‌سازی مرتب اطلاعات ندارد و حتی در صورت قطع ناگهانی برق یا وقوع هر مشکل پیش‌بینی نشده دیگر اطلاعات ذخیره شده بر روی آن پاک نخواهد شد.

به بیان دیگر تولید انبوه “ماشین” استفاده از هارد دیسک را منسوخ خواهد کرد و کاربران دیگر نگرانی بابت ذخیره‌سازی اطلاعات به طور دستی نخواهند داشت.

حافظه غیر فرار این رایانه که شباهت‌هایی به حافظه‌های فلاش دارد می‌تواند حتی در صورت خاموش کردن دستگاه همه داده‌های قبلا تولید شده را ذخیره کند.

البته مزیت این حافظه‌ها سرعت بالاتر آنها نسبت به حافظه‌های فلاش فعلی است. سرعت انتقال داده‌ها در “ماشین” ۱.۲ ترابایت در ثانیه خواهد بود.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت: 17:11

گوگل تا کنون با یک سازنده‌ی چینی برای تولید نکسوس بعدی خود همکاری نکرده بود ولی در گوگل همواره باید منتظر وقوع اولین‌ها بود. در این مدت اخبار و اطلاعات زیادی درز کرده که ساخت نکسوس بعدی توسط هواوی را تایید می‌کند اما امروز اخباری از یکی از اعضای تیم هماهنگ کننده نکسوس منتشر شده که تولید این گوشی را توسط هواوی تایید کرده است.

اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار این نکسوس ساخت هواوی در دسترس نیست و معلوم نیست هواوی چه نقشه‌ای برای ساخت یک نکسوس دارد ولی می‌توان حدس زد این نکسوس دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود که از پردازنده پر سر و صدای اسنپدراگون 810 بهره می‌برد.

ساخت نکسوس فرصت بسیار خوبی برای هواوی است تا بتواند راه خود را در آمریکا و اروپا باز کند و فروشش را در این بازارها توسعه بخشد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت: 17:10

ویروسی شدن لپ‌تاپ، تبلت یا اسمارت‌فون‌ها را می‌توان یکی از مشکلاتی دانست که کاربران با آن مواجه هستند اما با نصب یک برنامه می‌توان از سالم بودن اندروید اطمینان حاصل کرد.

اپلیکیشن‌های بسیاری تولید و عرضه می‌شوند اما برخی از آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و بایستی بر تمامی اسمارت‌فون و تبلت‌ها نصب شوند.

برنامه CheckMyAndroid به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از سلامتی اسمارت‌فون‌های خود اگاه شوند.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تمامی سنسورهای یک اسمارت‌فون را مورد بررسی قرار داد.

تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش، پردازنده، حافظه، دوربین و … برخوردارند که مجموعه‌ای از این سنسورها در کنار یکدیگر به کاربران اجازه می‌دهد تا از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده کنند.

اما با نصب این برنامه نه تنها می‌توان از سلامت اسمارت‌فون‌ها اطلاع پیدا کرد بلکه پیکسل‌های سوخته صفحه نمایش نیز دیده می‌شوند.

آزمایش و بررسی انواع ماژول‌های سخت‌افزاری، برنامه‌ها و … را می‌توان جزو ویژگی‌های این برنامه دانست. کاربران پس از نصب این برنامه روی اسمارت‌فون‌هایشان با منوی اصلی این اپلیکیشن مواجه می‌شوند که دارای پس زمینه مشکی است و پس از ورود به این قسمت و انتخاب گزینه‌های متفاوت می‌توان به بررسی و همینطور آزمایش بخش‌های مختلف یک اسمارت‌فون یا تبلت بپردازند.

برای مثال، اگر می‌خواهید بخش لرزشی گوشی خود را امتحان کنید، می‌توانید قسمت Vibrate را فعال کرده و به تست و بررسی این قابلیت در گوشی خود بپردازید. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت: 17:09

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا سیستم‌عامل واحدی را برای تمامی پلتفرم‌ها با ویندوز ۱۰ ارائه دهد. این امر ممکن است بدافزارهای تلفن همراه کاربران ویندوزفون را افزایش دهد.

در حال حاضر سیستم‌عامل ویندوزفون بعد از سیمبین، کمترین میزان بدافزار را دارد.

با این حال مارک پینتر، متخصص امنیت در HP Security اظهار داشت که گذر به یک پلت‌فرم، احتمال افزایش بدافزار را بالا می‌برد.

این متخصص امنیت افزود: این استراتژی مایکروسافت برای یکپارچه کردن سیستم‌عامل برای توسعه دهندگان خوب است اما می‌تواند توسط افراد خرابکار برای گسترش بدافزار بر روی تمامی پلت‌فرم های ویندوز مورد استفاده قرار بگیرد.

ارائه یک سیستم‌عامل واحد برای تمامی دستگاه‌های ویندوز می‌تواند تعداد بدافزارهای تلفن همراه را که گوشی‌های ویندوزفون را هدف قرار می‌دهند، افزایش دهد.

البته کریس هالوم، مدیر محصولات مایکروسافت با این ایده کاملا مخالف است و معتقد است که ویندوز ۱۰ می‌تواند پایانی برای بدافزارهای پلتفرم ویندوز باشد. طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 183 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 15:40

شرکت یاهو قصد دارد چند سرویس خود را تعطیل کند.سرویس نقشه‎خوان یاهو (Yahoo Maps)، سرویس به اشتراک‎گذاری عکس یاهو (فلیکر) و برخی سرویس‌های موسیقی و فیلم یاهو از جمله این حذف‌شدگان به شمار می‌روند.

سرویس نقشه گوگل یکی از رقبای سرسخت نقشه‌خوان یاهو به شمار می‌رود.

بنا به گفته آموتز میمن (Amotz Maimon) مدیر بخش معماری یاهو، maps.yahoo.com تا آخر ماه جاری بسته خواهد شد.

همچنین سرویس موسیقی یاهو در کانادا و فرانسه، فیلم‌های یاهو در اسپانیا و نیز صفحه اصلی یاهو در فیلیپین نیز حذف خواهند شد.

بر اساس این گزارش، فعالیت سرویس‌های رسانه‌ای یاهو از قبیل Yahoo TV و Yahoo Autos نیز در انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا تا پایان ماه ژوئن متوقف خواهد شد.

هدف یاهو از این سبک‎‌سازی، «تمرکز بر جست‌وجو و محتوای دیجیتال» اعلام شده است. طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 219 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 15:39

در نطق دو ساعته دیشب اپل در کنفرانس توسعه دهندگان، حرفی از قابلیت امنیتی مهم نسخه دوم WatchOS به میان نیامد اما باید به اطلاع تان برسانیم که نسخه جدید این سیستم عامل پوشیدنی قابلیتی به نام Activation Lock یا قفل فعالسازی دارد.

این امکان همانطور که می دانید از سال ۲۰۱۳ میلادی در آیفون وجود داشته و حالا به اپل واچ افزوده شده است.

Activation Lock نوعی امکان ضد سرقت است که از جذابیت گجت های مسروقه برای سارقین می کاهد.  اگر فردی قصد دزدیدن ساعت هوشمندتان و پاکسازی اطلاعات موجود در آن را داشته باشد (عملی که تنها با چند اشاره قابل انجام است)، این قابلیت امکان فعال سازی مجدد دستگاه را بدون وارد کردن Apple ID و پسوردی که در ابتدا برای تنظیم ساعت مورد استفاده قرار گرفته بود، به سارق نخواهد داد.

شاید سارقین حتی با وجود اطلاع از این قابلیت نیز، از نیت شوم خود منصرف نشوند و حتی تصمیم بگیرند که ساعت شما را برای فروش قطعاتش به سرقت ببرند یا اینکه کارایی این قابلیت همچون «Find my iPhone» نباشد، اما افزودن این امکان می تواند شروع خوبی باشد.

ماه گذشته سایت ۹to5Mac گزارشی را منتشر کرد و در آن نشان داد که پاکسازی اطلاعات در تنظیمات، داده ها و گذرواژه از روی یک اپل واچ تا چه اندازه می تواند ساده باشد و این مساله نگرانی بسیاری از کاربران را به دنبال داشت.

در این گزارش آمده بود که پس از پاکسازی اطلاعات ذکر شده، هر فردی می تواند ساعت مذکور را با هر آیفون جدیدی پِر کند.

اما اهالی کوپرتینو در راهنمای کاربری ساعت هوشمند خود یادآور شده بودند که این امکان برای مواقعی در نظر گرفته شده که گذرواژه خود را به یاد نمی آورید و می خواهید اپل واچ را بازیابی کنید.

با این همه، از دید بسیاری این قابلیت بیشتر کار را برای سارقین آسان کرد و مزیت دیگری ندارد. گفتنی است که فعالسازی Activation Lock کاملا به اختیار کاربران بستگی دارد و به صورت پیش فرض صورت نمی گیرد.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 202 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 15:38

با توجه به سابقه نامطلوب انسان در به خاطر سپردن گذرواژه های طولانی و دشوار و همچنین ناکامی اش در کاربرد پرسش های محرمانه برای حفاظت از اطلاعات خصوصی و شخصی، شاید زمان آن رسیده باشد که تکنولوژی تازه ای جایگزین سیستم ناکارامد فعلی گردد.

Brainprint مطالعه ای جدید است که بر واکنش های عصبی افراد به برخی کلمات به عنوان سیستم تشخیص اولیه و اصلی استوار است.

به لطف این تکنیک دیگر وقت آن رسیده که با گذرواژه های مشتمل بر عدد و حروف و حتی اسکن شبکیه چشم خداحافظی کنید چراکه آینده تماما در مغز شماست.

این مطالعه جدید که نتایج آن در مجله Neurocomputing منتشر شد، توسط جمعی از دانشمندان دانشگاه Binghamton در نیویورک انجام گرفت و در جریان آن، واکنش های ۴۵ فرد داوطلب در زمان شنیدن ۷۵ سرینام (کلماتی که حروف آن از سر واژه کلمات دیگری گرفته شده است) شامل FBI و DVD مورد ارزیابی قرار گرفت.

این پژوهشگران دریافتند که شرکت کنندگان در زمان شنیدن ترکیب های مختلفی از حروف واکنش های متفاوتی را از خود نشان می دهند و این تفاوت به قدری زیاد بود که یک سیستم کامپیوتری موفق شد آن را با نرخ درستی ۹۴ درصد در میان داوطلبین تشخیص دهد.

اما چه چیز باعث خاص شدن این تکنولوژی در قیاس با اسکن شبکیه چشم می شود؟ نخستین دلیل اینکه سرقت آن تقریبا غیر ممکن است. در حالی که گذرواژه های سنتی به راحتی قابل سرقت هستند و حتی امکان کپی کردن شبکیه چشم و اثر انگشت هم وجود دارد، سرقت اسکن های مغزی کاری است بس دشوار.

Laszlo یکی از مولفان مقاله ای که در این رابطه منتشر گردید در این باره گفت: «اگر اثر انگشت فردی سرقت شود، دیگر نمی تواند یک انگشت جدید برای خود بسازد تا اثر انگشت به سرقت رفته را جایگزین نماید (احتمال سوء استفاده از اثر انگشت آن فرد برای همیشه وجود خواهد داشت).

اثر انگشت ها قابل لغو کردن یا تعویض نیستند و این در حالی است که اسکن های مغزی یا همان Brainprint به صورت بالقوه قابلیت لغو شدن را دارند. بنابراین چنانچه سارقین موفق شوند که از اسکن مغزی یک فرد دارای مجوز استفاده نمایند، آن کاربر می تواند اسکن خود را اصطلاحا «ری ست» کند.

پیش بینی نمی شود که تکنولوژی مذکور برای تنظیم گذرواژه ایمیل کاربران عادی مورد استفاده قرار بگیرد، اما با در نظر داشتن حملات سایبری اخیر به داده های حساس خصوصا علیه سازمان های دولتی از جمله دفتر مدیریت ستاد آمریکا، شاید این فناوری بتواند خط دفاعی جدیدی را برای مقامات بلند پایه دولتی و نظامی این کشور ایجاد نماید.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 154 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 15:37

حتما وبسایت محبوب مایکروسافت که سن و سال تان را حدس می زد به خاطر دارید. این شرکت حالا دست به ابتکار عمل تازه ای زده و ابزاری به نام Twins or Not را معرفی کرده است.

عملکرد ابزار مذکور بسیار ساده است و تنها باید دو عدد عکس را در آن آپلود نمایید تا هوش مصنوعی مایکروسافت در مورد شباهت تصویر آن دو نفر قضاوت کند.

در مرحله بعد، این ابزار امتیازی بین ۰ تا ۱۰۰ را برحسب شباهت عکس ها به آنها می دهد. طبق گفته مت ولوس از اهالی ردموند، ساخت Twins or Not مجموعا چهار ساعت طول کشید و برای این منظور ترکیبی از APIها و پلتفرم مبتنی بر کلاود Asure مایکروسافت به کار گرفته شد.

اینکه ابزار فوق بتواند به همان محبوبیت  how-old.net برسد یا خیر، مساله ایست که صرفا با گذشت زمان مشخص می شود اما شرکت ارائه دهنده اعلام کرده که پروژه نخست با هدف معرفی توانمندی هایش در حوزه یادگیری ماشین صورت پذیرفت و توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار  گرفت که این مساله را می توان از روی اکانت فیسبوک آن نیز تایید کرد.

اهالی ردموند اعلام کرده اند که پس از آپلود کردن عکس ها در این سایت و انجام فرایندهای پردازشی، تصاویر را پیش خود نگه نمی دارند.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 180 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 15:36

پتنت جدیدی از شرکت کره ای سامسونگ بدست آمده که نشان می دهد احتمالا در نسل های آینده سری گلکسی نوت، شاهد نمایشگر تا شونده خواهیم بود، قابلیتی که در صورت به واقعیت پیوستن این دسته از محصولات، سامسونگ را از بقیه ی بازیگران حوزه تولید تلفن های هوشمند، کاملا متمایز خواهد ساخت.

این نخستین بار نیست که اطلاعاتی در مورد تلاش سامسونگ در این زمینه به گوش می رسد، چندی پیش نیز در مورد Project Valley خبر دادیم که هرچند در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما می دانیم که علاوه بر قابلیت تا شدن، از ۲ نمایشگر برخوردار بوده و با gesture های حرکتی می توان نمایشگرهایش را کنترل نمود. حتی نامگذاری پروژه فوق نیز (که معنی دره می دهد) در راستای قابلیت تا شدن از وسط آن انجام گرفته است.

پیش از این نیز در مورد علاقه سامسونگ به این نوع نمایشگر ها شنیده بودیم، برای نمونه Lee Chang-hoon معاون تیم استراتژی های بازرگانی Samsung Display در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که سامسونگ در اواخر ۲۰۱۵ یا اوایل ۲۰۱۶ قادر خواهد بود دستگاه هایی با نمایشگر های تا شونده به بازار عرضه کند.

بر اساس آنچه از تصاویر پتنت یاد شده بر می آید، نمایشگر های دوگانه محصول مورد بحث به دلیل بهره گیری از لولاهای پیشرفته ای که سامسونگ طراحی نموده قادر هستند از هر ۲ جهت باز و بسته شوند.

پنت فوق همچنین نشان می دهد شرکت کره ای این امکان را نیز درنظر گرفته که از طراحی و فرم نهایی مذکور در تبلت هایش هم استفاده نماید.طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 18:40

Apple Pay، سیستم پرداخت از طریق موبایل این شرکت، راه خود را تا پوشش جهانی این محصول باز کرده است.

این سیستم تا ماه آینده در بیش از ۱ میلیون مکان در ایالات متحده قابل دسترس خواهد بود. این چیزی است که «Jennifer Bailey»، نایب رئیس سرویس‌های اینترنتی اپل، دقایقی پیش در کنفرانس WWDC این شرکت اعلام کرد. این عدد ۴ بار بزرگ‌تر از تعداد مکان‌هایی است که این سیستم سال گذشته کارش را با آن در آمریکا شروع کرد.

Beiley همچنین گفت که توسعه دهنده‌ها «یک پیشرفت دوبرابری» در تعداد خریدها از طریق اپ Apple Pay می‌بینند.

این سیستم از زمانی که اپل آن را در اکتبر گذشته راه اندازی کرده سریعا رشد کرده است. هرچند حالا با وجود Android Pay گوگل، که ماه مه گذشته معرفی شد، رقابت بیشتری را احساس می‌کند. همچنین حالا سامسونگ هم سیستم پرداخت خودش به نام Samsung Pay را دارد. اپل در ماه مارس اعلام کرد که این سرویس در بین ۷۰۰هزار مکان مورد استفاده است که ۲۲۰هزار از زمان شروع کار آن پیشرفت داشته و همچنین بیش از ۲۵۰۰ بانک این سرویس را ساپورت می‌کردند که در ابتدا این رقم ۵۰۰ بانک بوده است.

همچنین در ژانویه اپل گفت که Apple Pay بیش از ۲دلار از هر ۳دلار را با استفاده از خرید بدون برخورد (بدون کانتکت) کسب درآمد کرده است. کوک، مدیرعامل فعلی اپل، گفته که ۲۰۱۵ سال Apple Pay خواهد بود.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 18:40

دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان به منظور ارتقا سطح همکاری های طرفین در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در راس هیاتی بلندپایه عازم چین شد.

انتقال تجربیات ICT بین دو کشور ایران و چین و همچنین بهبود و ارتقاء سطح همکاری های طرفین در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر اهداف سفر وزیر ارتباطات کشورمان به چین عنوان شده است.

در این سفر دو طرف در رابطه با توسعه همکاریهای تحقیقاتی، تولید مشترک تجهیزات مخابراتی، انتقال فناوری و همکاری های فضایی، اجرای پروژه های مشترک گفتگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است ساماندهی و توسعه روابط و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در عرصه های فناوری اطلاعات، فضا و ارتباطات از اهداف سفر وزیر ارتباطات به این کشور است.

همچنین بازدید از ظرفیت های تولیدی و فنی شرکت های چینی در عرصه صنعت ICT در دستور کار این سفر می باشد.

گفتنی است در این سفر روسای اپراتور های تلفن همراه و ایرانیان نت نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را همراهی می کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 18:37

اپل در وهله اول کسب‌وکار موسیقی را با افتتاح iTunes بازسازی کرد. این کار یک پایان آرام به دوران CDها بخشید همانطور که CDها، نوارها و صفحه‌ها را از رده خارج کردند. iTunes اپل برای مدت‌ها یک بستر انقلابی و متفاوت برای لذت‌بردن از موزیک بود. اما حالا این کمپانی به خط بعدی گروه پایان‌دهنده‌ها می‌پیوندد: پخش موسیقی به طور مستقیم!

اپل دقایقی قبل در کنفراس WWDC خود اعلام کرد که Apple Music، پخش‌کننده آنلاین جدیدی که با نرم‌افزارهایی مثل Spotify رقابت می‌کند، قصد دارد تا در سراسر جهان به ۱۰۰ میلیون عضو دست یابد.

کاربران سرویس فعلی Beats Music به این نرم‌افزار جدید منتقل خواهند شد. درحالی که از این به بعد زمان خرید آهنگ یا آلبوم در iTunes، به شما پیشنهاد داده می‌شود که در این سیستم جدید پخش موزیک اپل نیز عضو شوید. بخش فعلی iTunes Radio اما قرار است تقویت شود. باید در این بخش منتظر حضور دی‌جی‌های مهمان نام‌آشنایی مانند «Zane Lowe»، «Pharrell»، «Drake»، Muse و حتی هنرمند حاضردر همه‌جای این روزها «David Guetta» باشیم.

Beats One اسم ایستگاه رادیویی نخست اپل خواهد بود که در ۱۰۰ کشور مختلف از بدو ورود در دسترس است. همچنین در اپ موزیک جدید بخشی به نام Connect وجود خواهد داشت؛ که به هنرمند محبوب شما اجازه می‌دهد که صفحه اجتماعی خودش را داشته باشد. در این صفحه آن‌ها می‌توانند موزیک و ویدیو آپلود کنند، استتوس خود را به‌روزرسانی کنند و… .

Apple Music یک پیش‌آزمایش نیز (با توجه به اینکه قبلا لو رفته) داشته است. با یک پلیر کوچک که در کنار صفحه‌تان همواره نمایش ‌داده می‌شود و به شما نشان می‌دهد الان چه چیزی درحال پخش است. هرچند اگر آن را نخواستید می‌توانید به راحتی از شرش راحت شوید. تعداد زیادی از آلبوم آرت‌های جدید هم وجود دارد که می‌توان به راحتی انتخاب یا رد شود. به علاوه یک بخش تازه For You که به محض اینکه یکی دو چیز در‌باره سلیقه موسیقایی خود به نرم‌افزار بگویید با پیشنهادهای مدیریت شده پر می‌شود. این اپ همچنین مملو از موزیک ویدیو خواهد بود، که می‌توانید آن‌ها را از همان‌جا و مستقیم پخش کنید. با ده‌ها هزار نمونه HD که می‌توان از بینشان انتخاب کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژی

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 18:35

پیتزا هات یکی از معروف ترین رستوران های زنجیره ای در دنیاست که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت غذاهایش به نوآوری هایی مدیون است که هر از چند گاه برای جلب مشتریان بیشتر ارائه می کند.

به تازگی شعبه هنگ کنگ این رستوران دست به ابتکار عمل جالبی زده و برخی از پیتزاهای سفارشی خود را در داخل جعبه هایی ویژه به مشتریانش تحویل می دهد که قابلیت تبدیل شدن به پروژکتور پخش فیلم را دارند.

این جعبه ها توسط یک شرکت تبلیغاتی به نام Ogilvy Hong Kong طراحی شده اند و روی یکی از وجوه آنها محلی برای ایجاد یک حفره در نظر گرفته شده که نگهدارنده پیتزا نقش لنز را را برای آن ایفا خواهد کرد.

 

با قرار دادن لنز پلاستیکی در داخل حفره یاد شده همه چیز برای قرار گرفتن موبایل هوشمند شما در داخل جعبه آماده می شود و می توانید محتوی نمایشگر موبایلتان را روی نزدیک ترین دیوار بیاندازید.

خبر دیگر اینکه این جعبه ها که Blockbuster خوانده می شوند در قالب چهار مدل موجودند و هر کدام حاوی یک کد QR برای دانلود فیلمی با مضمون و تم جداگانه هستند.

البته لازم است یادآور شویم که برای استفاده از این جعبه ها به یک اتاق بسیار تاریک نیاز است و نکته دیگر اینکه کیفیت تصاویر هم چنگی به دل نمی زند.

این را هم نباید از یاد برد که در پایان تماشای فیلم شما می مانید و یک موبایل چرب و آغشته به سس که باید با سختی و دقت پاک کنید، اما نوآوری این شعبه ستودنی است و تابحال شاید نمونه آن انجام نشده باشد.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 18:30

در آزمون ورودی دانشگاه های چین که به زبان چینی گائوکائو خوانده می شود و سخت ترین آزمون دنیا لقب گرفته از پهپادها برای شناسایی دانش آموزان متقلب استفاده خواهد شد.

مقامات شهری به نام Luoyang که در استان هنان چین قرار دارد در نظر دارند که پهپادهای تازه ساخت ضد تقلب را در جریان آزمون دو روزه ورودی دانشگاه های این کشور به خدمت بگیرند که با حضور ۱۰ میلیون دانش آموز چینی در سرتاسر سرزمین اژدهای سرخ برگزار می گردد.

در بسیاری از بخش های آسیا، دانش آموزان برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها فشار زیادی را تحمل می کنند. در این مناطق چنانچه فرد امتحان را با موفقیت پشت سر بگذارد می تواند وارد دانشگاه شود و اگر هم نتواند از این سد عبور کند معمولا یا باید در کلاس های کنکور شرکت کرده، یا شغلی برای خود دست و پا کند و قید دانشگاه رفتن را بزند یا اینکه یک سال دیگر برای برگزاری آزمون منتظر بماند.

متاسفانه برخی از شرکت کنندگان این آزمون گاهی اوقات از فرط استرس دست به خودکشی می زنند. در سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۹ مورد خودکشی در میان دانش آموزان دوره ابتدایی و دبیرستان چین گزارش شد که همگی به خاطر ترس و وحشت از گائوکائو دست به چنین کاری زده بودند.

تقلب پاسخ دیگری است که این افراد به فشار و استرس بالای امتحان ورودی دانشگاه ها از خود نشان می دهند منتها با این تفاوت که به جای نوشتن نکته های مهم و جواب ها روی دست و تکه های کاغذ، دانش آموزان چینی از تجهیزات پیشرفته ای برای این منظور بهره می گیرند که از آن جمله می توان به عینک های مجهز به دوربین، خودکارهای پِر  (جفت) شده با گیرنده های درون گوش و بسیاری راهکارهای عجیب و غریب دیگر شامل تی شرت های مجهز به تلفن و فرستنده های رادیویی اشاره کرد.

حال، سازمان رادیویی Luoyang اعلام کرده که برای مقابله با اقداماتی از این دست نوعی پهپاد ویژه طراحی کرده اند که در ارتفاع ۴۹۹ متری بالای حوزه های آزمون به پرواز در آمده و به دنبال سیگنال های رادیویی تا فاصله ۳۱۰ مایل آنطرف تر می گردند.

کنترل این پهپادها هم از طریق تبلت هایی انجام می گیرد که در اختیار مدیران و کارکنان حاضر در محیط برگزاری آزمون قرار گرفته. زمانی که این درون ها، سیگنال های رادیویی را در محدوده تحت پوشش خود شناسایی کنند، داده های مربوط به آنها را برای تبلت های یاد شده ارسال می کنند.

در مرحله بعد، اپراتورها سعی می کنند با هدایت پهپاد به سمت منشا این سیگنال ها، منبع آنها را تشخیص دهند و از آن زمان به بعد تنها چند دقیقه طول می کشد تا متقلبان دستگیر شوند. گفتنی است که این افراد با جرائم سنگینی روبرو شده و بعضا تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند و علاوه بر این، به مدت سه سال هم از شرکت در این آزمون محروم خواهند شد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 328 تاريخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت: 19:15

یک دختر ۲۳ ساله در ایالت میشیگان آمریکا به دلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی به دو سال محرومیت استفاده از تلفن همراه محکوم شد.

میتزی نلسون ۲۳ ساله به دلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی که به تصادف با یک دوچرخه سوار و مرگ وی در سال ۲۰۱۴ منجر شد، به دو سال محرومیت استفاده از تلفن همراه محکوم شد.


نلسون علاوه بر این محرومیت باید دست کم ۹۰ روز در بازداشت باشد و ۱۵۰ ساعت خدمات عمومی انجام دهد.

وی همچنین باید در ۲۰ کلاس آموزش رانندگی درباره خطرات حواس پرتی حین رانندگی صحبت کند.

این آمریکایی به دلیل این تصادف منجر به مرگ بعلاوه به ۱۵۰۰ دلار جریمه مالی و پرداخت ۱۵ هزار و ۶۰۰ دلار هزینه استرداد محکوم شده و گواهینامه رانندگی وی برای یک سال توقیف شده است.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت: 19:15

کمپانی Symantec که در حوزه امنیت فعالیت می کند، اعتقاد دارد که برخی از مدل های مک، آسیب پذیر بوده و به هکرها اجازه می دهند تا از طریق نرم افزارهای مخرب و روت کیت، به کامپیوتر کاربران نفوذ کنند.

مشکل در اصل، زمانی به وجود می آید که کاربر، مک خود را در حالت Sleep قرار دهد. زمانی که برخی از مدل های قدیمی مک از حالت خواب بسیار کم مصرف خود بیدار می شوند، برخی از اطلاعات در حافظه ی فلش کامپیوترهای یاد شده برای مقطع کوتاهی محافظت نشده باقی می ماند که هکر می تواند در همین فاصله، به سیستم کاربر دسترسی روت پیدا کند.

هکرها می توانند به راحتی از بدافزار روت کیت EFI بهره گرفته تا از طریق بی سیم، به کامپیوتر قربانی دسترسی یافته و در نهایت اطلاعات وی را سرقت کنند. روش یاد شده البته آنقدر کارا نیست که بتوان از آن برای هک کاربران زیادی استفاده کرد و مشخصا بیشتر برای هدف قرار دادن سوژه های خاص کارایی دارد.

کمپانی Symantec که در توسعه نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد نیز وجود آسیب پذیری یاد شده را تایید کرده، وضعیت آن را «بحرانی» دانسته و اذعان دارد این باگ امنیتی می تواند به شخص حمله کننده، دسترسی روت (ریشه ای) داده و باعث گردد تا وی بتواند تمام اطلاعات را سرقت نموده و یا آنها را پاکسازی کرده و یا پلتفرم نرم افزاری رو دوباره بر روی کامپیوتر نصب کند.

شرکت یاد شده اضافه می کند: «آسیب پذیری یاد شده به شکل کنترل از راه دور می تواند از سوی حمله کننده مدیریت شود و وی را به دسترسی روت برساند. چنین آسیب پذیری هایی البته به شکل گسترده از سوی هکرها مورد استفاده قرار نمی گیرند و به ندرت از چنین روشهایی برای نفوذ به کامپیوترها استفاده می گردد اما در هر صورت احتمال حمله به شکل کامل وجود دارد و تنها شرط برای موفقیت چنین حمله ای نیز ورود مک به حالت Sleep است.» طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت: 19:14

محققان گوگل در کنفرانس موسوم به «Rework Deep Leaing Summit» در بوستون از رویای خود برای تخمین زدن میزان کالری پس از گرفتن عکس از بشقاب غذا گفتند.

پروژه Im2Calories که بعدها از روی آن اپلیکیشن مستقلی ساخته خواهد شد قصد دارد پس از گرفتن عکس از ظرف غذا، جزییات را محاسبه کرده و در درازمدت به شما بر اساس وزنتان رژیم غذایی دهد.

این پروژه رؤیایی است و توانایی و صحت دقت در آن مورد سؤال است و این در حالی است که شرکت‌های نوظهوری اخیراً با استفاده از ترکیب سخت افزار و نرم افزار توانسته‌اند به این مرحله برسند.

«بشقاب هوشمند» / SmartPlate یکی از این‌هاست که ماه پیش از محصول سخت افزاری و نرم افزاری خود رونمایی کرد و می‌تواند میزان کالری هر بشقاب را اندازه گیری کند.

از سوی دیگر شرکت نوظهور دیگری بنام Vessyl در سان فرانسیسکو نیز نوشیدنی شما را آنالیز می‌کند اما آنچه گوگل ادعا کرده، تنها یک اپلیکیشن است که اگر متحقق شود، دنیای فناوری و فیتنس و تناسب اندام را متحول خواهد کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت: 18:43

بیمارستان ملی اعصاب و جراحی اعصاب در لندن، مانند بسیاری از بیمارستان‌های دیگر، برای توانبخشی به بیماران سکته مغزی، از روبات استفاده می‌کند.

در بخش فیزیوتراپی این مرکز، یک روبات که به یک برنامه گیم کامپیوتری متصل است، انجام حرکات خاص و تکرار آنها را برای بیمار راحت‌تر می‌کند.

به گفته فیزیوتراپیست‌ها برای ایجاد تغییر در وضعیت بیمار، یک حرکت خاص دست کم باید پانصد بار تکرار شود.

فرن‌برندر، متخصص فیزیوتراپی بیمارستان می‌گوید: «استفاده از این روبات به برنامه توانبخشی بیماران تنوع می‌دهد طراحی سایت و باعث تمایل آنها به انجام حرکات و تمرکز بیشتر آنها می‌شود، این حرکات برای بهبود آنها ضروری است.

با این حال نمی‌توانیم همه کار توانبخشی را با روبات انجام بدهیم و فیزیوتراپیست نداشته باشیم. روبات نمی‌داند کدام ماهیچه بطور خاص ضعیف است و باید تقویت شود.»

ابتدا، دامنه حرکت و توانایی دست بیمار به دستگاه منتقل می‌شود، سپس روبات دست بیمار را با زاویه بسیار دقیق هدایت می‌کند.

یک بیمار می‌گوید: «وقتی مدت طولانی از دستت استفاده نکرده باشی، فراموش می‌کنی رژیم لاغری چه توانایی‌هایی دارد.

اینجا به بیمار آموزش می‌دهند. با استفاد ه از این ابزار بیمارستانی (روبات) بیمار را تشویق می‌کنند تا دوباره دستش را به کار بیندازد.»

استفاده از این ابزارهای تازه به معنی بی‌نیازی به شیوه‌های معمول فیزیوتراپی نیست، اما شاید بتوان انجام حرکات بسیار تکراری را به ماشین‌ها سپرد.

شرکت مهندسی آبی...
ما را در سایت شرکت مهندسی آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی افشار tarahisite بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت: 17:06